The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

czwartek, 22 kwietnia 2010

Hmm...

Zamieściłabym jeszcze jakieś zdjęcia Matta, ale usłyszałam ostatnio zarzut, że blog zamienia się w Pudelka, więc może się powstrzymam. Ale to nie moja wina, że on się szlaja po festiwalach z młodocianą modelką o wspaniałym stylu ubierania. Uśmiałam się ostatnio czytając Gallifrey Base - ktoś wyraził nadzieję, że zobaczy kiedyś zdjęcia Matta wyrzucanego z nocnego klubu. I, co niezwykłe, nie byłam to ja!
A wracając do modelki. Moje ukochane brytyjskie tabloidy twierdzą, że:
  1. Matt i Daisy są razem od 3 miesięcy.
  2. Właśnie się wprowadzili do wspólnego mieszkania.
  3. Rozstali się po kilku dniach.
  4. Są tylko przyjaciółmi.
  5. Są razem od kilku dni.
Taa... To ja jednak dam zdjęcie.
A z mniej plotkarskich spraw - Matt zagra w filmie opowiadającym o pisarzu Christopherze Isherwoodzie. Info tutaj. Szałowo, nie? Ale niektórzy woleliby obejrzeć Womb...

Brak komentarzy: