The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

środa, 28 kwietnia 2010

Z Mattem w roli głównej

Matt Smith zagra główną rolę w nowym filmie telewizyjnym produkcji BBC pod tytułem Cristopher and His Kind. Film opowiadać będzie o pisarzu Christopherze Isherwoodzie. Akcja rozgrywa się w latach 30 XX wieku, kiedy autor opuścił swoją matkę i postanowił przeprowadzić się do Berlina. Rzeczoną matkę zagra Lindsay Duncan, którą pamiętamy z roli kapitan Adelaide Brooke w The Waters of Mars. Lindsay i Matt spotkali się już wcześniej na scenie - w sztuce That Face, z której zdjęcia możecie obejrzeć poniżej.
No dobra, tak naprawdę chodziło o pretekst do wklejenia tych zdjęć. I jeszcze jedno! A co!

10 komentarzy:

Eriu pisze...

Nie potrzeba żadnego pretekstu by wstawiać zdjęcie Matta :)

Matt jest super.

Surczak pisze...

O tak. Jak miło będzie obejrzeć film z Mattem, ale bez Billie. XD

kosmicznaryba pisze...

Trzeba było wstawić zdjęcie, na którym wyraźnie widać Matta w damskich ciuszkach.
Ma tam obłędną fryzurę. I letki makijarz. :P

Surczak pisze...

Etam. To zdjęcie wszyscy znają.

Czyli... Matt nadaje się na bohatera opka? AŁtoreczki, do boju!

kosmicznaryba pisze...

Tak!
Potem będzie co analizować.

Surczak pisze...

Obawiam się, że już jest co analizować. Tylko ja jeszcze powstrzymuję moje złośliwe zapędy. ;]

Eriu pisze...

analizować... analizować...

przepraszam, nie mogłam się powstrzymać :)

Surczak pisze...

To był żart na bardzo niskim poziomie, koleżanko. ;P

A w ogóle to nie mam pojęcia, o co w nim chodzi, bo jestem bardzo bardzo grzeczną Whomanistką.

Eriu pisze...

Obawiam się, że z powodu czytania literatury niskich lotów, mój poziom się zdecydowanie obniżył :(

przepraszam, nie będę Cię już gorszyć swoim niestosowanymi uwagami *obiecuje poprawę*

Surczak pisze...

Eriu, co ja zrobię bez Twoich niestosownych uwag?! ;(

*idzie płakać w kącie*

OFICJALNE OŚWIADCZENIE:
Bardzo przepraszam wszystkich, którzy ucieszyli się, że jest tyle komentarzy i mieli nadzieję przeczytać w nich coś sensownego. Czapa, moi drodzy.