The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

poniedziałek, 26 lipca 2010

Laurka dla Moffa

Wczorajszego wieczora kanał BBC One wyemitował pierwszy odcinek mini-serialu Sherlock stworzonego przez Stevena Moffata i Marka Gatissa. Tytuł: Study in Pink. Długość: niemal półtorej godziny. Werdykt: 10/10. 
Benedict Cumberbatch i Martin Freeman, wcielający się w główne role, tworzą doskonały duet. Zabawne dialogi, wciągająca fabuła i zaskakujące rozwiązanie zagadki - to już zasługa Moffa. Do tego świetna muzyka. Aż żal, że Steven napisał tylko ten jeden odcinek (z trzech).

Pierwszy odcinek Sherlocka znajdziecie na naszym chomiku, w zupełnie nowym, Moffatowym folderze, w którym znalazł się również jego serial pod tytułem Coupling. Miłego oglądania!

A ja już wiem, skąd kojarzę krzywą mordę Benedicta...

6 komentarzy:

szprotka pisze...

Kocham Was! Właśnie się zastanawiałam, jak obejrzeć tego Sherlocka, a tu proszę!

Eriu pisze...

Zdjęcie Benedicta z Davidem mam na dysku :D:D A serial jest absolutnie genialny (przynajmniej pierwszy odcinek)

Amelia Jessica (Em95) pisze...

Ja ściągnęłam wczoraj, ale obejrzałam dopiero dziś i mogę przyznać, że Moffatowy odcinek Sherlocka był zachwycający. Ha ha, nie wspominam o tym, że Holmes woli chłopców xD A swoją drogą, Benedict ma fajny niski głos i krzywą twarz, ale nie wyobrażam go sobie jako Doktora, choć pojawiły się niedawno plotki jakoby miał nim zostać.

Luthien pisze...

Oglądałam wczoraj i przyznaję że mimo iż nie wszystko zrozumiałam podobał mi się bardzo.
Już nie mogę się doczekać następnego odcinka.

Super dobrali aktorów i tak samo jak Amelka (wolno mi używać zdrobnienia czy raczej nie????) uważam że raczej nie wyobrażam sobie Benedicta jako Doctora mimo iż jest fajny.

Amelia Jessica (Em95) pisze...

Oczywiście, że możesz :)"Amelia" jest za oficjalne, a poza tym już prawie wszystkie mówicie na mnie "Amelka", więc się przyzwyczaiłam. A poza tym, bardzo mi się podoba to imię :)

Surczak pisze...

A moim zdaniem Sherlock był bardzo Doctorowy, ale może mój mózg został już całkowicie pożarty przez DW. XD