The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

czwartek, 2 września 2010

Tennant (Nie)Codzienny

Tylko się nie przestraszcie! A może powinniście? Bo tak będzie wyglądał David we Fright Night! Czy tylko mnie przychodzi na myśl sformułowanie rubbish beard?
To nie są plakaty filmowe, to fragmenty scenografii. Zdaje się, że postać Davida nie będzie zwykłym magikiem... I czy on ma pomalowane paznokcie? Bo jeśli tak, to umrę w kinie. Nawet mimo tej brody.

6 komentarzy:

Ag pisze...

Ja umrę na pewno...

reiha pisze...

myślałam, że to kapitan dżek sparrow XD

chcęęęęęę to obejrzeć :D:D

maXiu pisze...

C.U.D.O.
Kocham facetów z pomalowanymi paznokciami. Taki fetysz :) Umrę jak nic.
Btw, Hard Rock fajnie się promuje ;)

DorkaEm pisze...

Ja już chcę ten film i na pewno umrę w kinie...

monilip pisze...

Dla pań spragnionych wrażeń, cztery nowe zdjęcia:
http://www.flickr.com/photos/chabui/4952647788/in/set-72157623465644953//#/photos/chabui/4952647788/in/set-72157623465644953/

Luthien pisze...

Ja już prawie umarłam widząc to zdjęcie. Aż strach myśleć co będzie w kinie XD