The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

czwartek, 21 października 2010

Death of the Doctor

Ach, ileż niusów sprawiających, że nie możemy się doczekać przyszłego tygodnia!
Dwa zwiastuny. Pierwszy - specjalny z Jedenastym Doctorem. Drugi - standardowe "A w następnym odcinku...".


Oraz MNÓSTWO zdjęć promocyjnych, które możecie radośnie klikać celem powiększenia. Warto też zajrzeć do specjalnej galerii Radio Times. Mam nadzieję, że Matt będzie wyglądał równie szałowo w odcinkach (które już w najbliższe poniedziałek i środę!), jak na tych zdjęciach. I, przepraszam, kim jest młodociane ciacho z loczkami w typie australijskiego surfera? Czy on zastąpił Luke'a i już zostanie w serialu? Bardzo korzystnie wygląda. No ale przejdźmy jednak do zdjęć.





Wszystko znalezione na BlogtorWho.

5 komentarzy:

Misza pisze...

Pani, która gra Jo Grant wygląda ttrochę jak żaba.

monilip pisze...

nawet nie trochę :P

A ten gościu w turkusowej bluzce (bo t-shirtem tego nie nazwę)... Nie wiem kto go ubierał. Sama SJ jest zwykle bardzo dobrze ubrana (a przynajmniej jej stroje jej pasują) ale tej chłopak... rence opadojom jakby to powiedziałam moja geograficzka z liceum :P

monilip pisze...

Ponownie przeczytałam treść twoja Wszechmocna. Zastąpią Luke'a? O nie, to moja ulubiona postać... No, prócz samej SJ :P

Surczak pisze...

monilip, nie obejrzałam jeszcze ani jednego odcinka czwartej serii, ale czytałam, że Luke wyjeżdża na uniwersytet i już go nie zobaczymy.

Za to surfer (i jego szałowa koszulka ;P) pojawiają się tylko gościnnie, niestety.

monilip pisze...

ja też nie widziałam, a biorąc po uwagę, że mam masę filmów dużo ciekawszych niż SJA do obejrzenia szybko nie obejrzę :P Naprawdę, czasami aż łącza szkoda na to...