The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

wtorek, 12 października 2010

Jestem zazdrosna!

Zobaczcie jakie cudo znalazłam na deviantART :


WHO: Danse Avec Moi by ~CT02 on deviantART


I teraz jestem zazdrosna. Nie o to, że Reinette przetańczyła całą noc z Doctorem... Chociaż o to też. :)

Rzecz w tym, że istnieją na świecie ludzie tak niewyobrażalnie zdolni, a ja od dłuższego czasu nie mam ani odrobiny weny twórczej. Moje wycinanki mogą się przy tym cudzie schować.

3 komentarze:

ikona pisze...

cudo *__*

Surczak pisze...

Jedyną przewagą, jaką ma ta wycinanka nad Twoimi jest to, że ma więcej warstw. Gdybyś się zainspirowała i zrobiła coś bardziej kolorowego, na pewno byłoby o wiele ładniejsze.
A mnie na pewno bardziej by się podobało. :)

Moniqua pisze...

Piękne ...