The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

sobota, 13 listopada 2010

Deleted! "The Eleventh Hour"

Miałam szczęście otrzymać ostatnio Doctor Who. The Brilliant Book i muszę się zgodzić z Moffem - jest wspaniała. Przy opisie każdego odcinka znajdziemy także fragmenty dialogów, które niestety zostały wycięte.
Oto, co nie trafiło do The Eleventh Hour:
Doctor: (Ogląda nową konsolę TARDIS) Ach, więc tak to się robi! Teraz rozumiem! To zaoszczędziłoby mnóstwa kłopotów.
Amy: Co to jest?
Doctor: Ster! Dziewięćset lat, powinienem był przeczytać instrukcję. Jesteś ciekawa, jak to działa? 
 Źródło: Doctor Who. The Brilliant Book 2011, BBC Books 2010, str. 15.


Notka sponsorowana przez ikonę, jako dawczynię książki. Zajrzyjcie na jej blog!

3 komentarze:

shakespeare pisze...

aaa, ja też chcę!
Zeskanuj to nam albo coś, prooszę ;D

Dlaczego, dlaczego mi forum nie działa na tym głupim telefonie?! Głupi RTD!

Ag pisze...

Ej ja chce wycięte dialogi ze wszystkich odcinków :D Zrób taką notkę :D

Surczak pisze...

Nie, nie, nie, musi mi starczyć na długo. ;P