The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

sobota, 6 listopada 2010

Głosuj na Szkota

Tylko na którego?

William Grant & Sons - producent wybornej szkockiej whisky Glenfiddich - od 1998 roku przyznaje nagrodę Spirit of Scotland najwybitniejszym Szkotom (bo komu innemu niby). Statuetki przyznawane są w 9 kategoriach: Jedzenie, Sport, Pisarstwo, Sztuka, Muzyka, Biznes, Środowisko, Ekran i Top Scot (brzmi prawie jak ksywka dla superbohatera). A kto może głosować? Otóż każdy!

W tym roku w kategorii Ekran (Screen) zostało nominowanych dwoje naszych znajomych Szkotów. Karen Gillan i Steven Moffat. Głosować możecie tutaj. Strona na początku zapyta was, czy jesteście pełnoletni. Datę urodzenia trzeba podać. A mnie nie chciało dopuścić do głosowania, dopóki nie zaznaczyłam, że jestem z UK. Żeby oddać głos, musicie podać swoje imię, nazwisko, kod pocztowy (wystarczą dowolne cyferki) i adres e-mail.

Ja zagłosowałam na Moffa. Sorry, Karen. A wy? Zaraz ustawię ankietę po lewej - dowiemy się, kto jest ulubionym Szkotem Whomanistyki.

Brak komentarzy: