The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

sobota, 30 stycznia 2010

Nowy baner, logo czy jak to zwać

Mam nadzieję, że wszyscy zauważyli, że mamy nowe logo, którym ja osobiście jestem zachwycona. Autorką jest oczywiście Reiha, której bardzo, bardzo za nie dziękuję. Żółto-zielona TARDIS jest szałowa. Mamy teraz z Doctorantką własny środek transportu. Wspólny na dodatek. Tylko ciekawe, który Doctor czeka w środku? ;]
Reiha, jeszcze raz dziękuję. Jesteś wspaniała. :)

Możliwe też, że logo zmieni się jeszcze parę razy w najbliższym czasie, bo wciąż omawiamy różne pomysły. Ale już teraz jest pięknie.

1 komentarz:

kosmicznaryba pisze...

Ja też jestem zachwycona. I uważam, że autorkę należy na rękach nosic oraz układac na jej cześc hymny pochwalne. :D
TARDIS, a szczególnie zielono-zółta, jest na tyle duża, że pomieści każdego, dowolnie wybranego przez nas Doctora, a nawet dwóch. :D