The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

sobota, 27 marca 2010

Matt u Jonathana Rossa

To stąd pochodzi poniższy fragment Wampirów z Wenecji
Matt jest przeuroczy. I chciałam zaznaczyć, że on naprawdę ubiera się lepiej niż David, który na swój pierwszy występ u Jonathana przywdział welur. Możemy się też dokładnie przyjrzeć śrubokrętowi Jedenastego, który jest znacznie większy od śrubokręta Dziesiątego (bez skojarzeń, proszę). A w TARDIS będzie biblioteka i basen! To znaczy, niby zawsze były, ale skoro Matt o nich wspomniał, to może wreszcie je pokażą. Jeszcze tylko tydzień!

2 komentarze:

reiha pisze...

kowbojki, czy jak się te długie buty nazywają, vs welur. hm..

najpierw mu spadają gatki, później kąpie się w basenie (być może bez gatek). na pewno ten producent jako pierwszy nie jest gejem? xD

ten chór czarnych gości jest straszny xD

o, i Matt ma znowu tą samą koszulę!

Surczak pisze...

To nie są kowbojki. Jakieś takie kamasze raczej... ;D W każdym razie - chciałabym takie.

najpierw mu spadają gatki, później kąpie się w basenie (być może bez gatek).
Dżizas, Reiha, a ja myślałam, że to jestem zboczona!

Chór może i jest straszny, ale w jakich szałowych koszulkach występują!

To jest bardzo fajna koszula. Retro. Jestem fanką stylu Matta. Ale wyglądał na zdenerwowanego, nie uważacie? W końcu to jego pierwszy taki duży wywiad!