The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

sobota, 27 marca 2010

Olaboga!

Mamy co oglądać dzisiaj. Po pierwsze, fragment odcinka szóstego, całe półtorej minuty. To ten odcinek z wąpierzami, które, jak zauważyła Luthien, mają dość dziwne zęby... Ale pamiętajmy, to nie wąpierze, to kosmici przecież na pewno. XD
Po drugie, rozszerzona wersja trailera brytyjskiego BBC. Dodatkowo, tutaj macie screeny robione co pół sekundy, jeśli chcecie się dokładniej czemuś przyjrzeć.

9 komentarzy:

Talerz pisze...

O dzizas! To było jedno z najlepiej spędzonych 1,5 minuty w moim życiu ^^

PS. Droga Whomanistko... Jak będzie ta 1 minuta w końcu w internecie to wprost błagam o jak najszybszy upload na Chomiku i inszym serwerze, bo w domu mam BlueConnecta, a już mi 40 mega zeżarło z chomikowego transfera, a muszę (MUSZĘ) to zobaczyć!

Wystarczy że odkąd wychodzą speciale, to mam problemy z zdobyciem ich tuż po emisji :)

Surczak pisze...

Hoho, czyżbym nauczyła kogoś pisania 'dżizas'? XD

Sprawa z klipem z The Eleventh Hour wygląda tak: niby mają to wyemitować o 18.25, ale na forum Gallifrey Base czytałam, że jednak dopiero o 20.10. Jak tylko się pojawi, to tutaj wkleję filmik z jutuba, a zaraz potem wgram na chomika (na którego dziś wgrałam kilka filmików promocyjnych w wersji HD ^^).

Talerz pisze...

Możliwe. Ale to wpływ może być mojej koleżanki :D

Właśnie się zdziwiłem pobierając pliki że tak dużo zajmują. Jakby co, proszę w dwóch wersjach HD i zwykłej.

A co do godziny emisji, ja gdzieś czytałem (bodajże tutaj) że tą minutę mieli wyemitować w środę 23 :D

Bogdan Wincenty pisze...

czy on w tej legitymacji (0:48) ma zdjęcie orginalnego Doctora?

Surczak pisze...

Tak, mieli pokazać w środę, ale przenieśli, nie wiedzieć czemu, na sobotę. Dranie!

Tak, Jedenasty pokazuje wampirzycom legitymację biblioteczną ze zdjęciem Pierwszego. ^^

reiha pisze...

urywanymi zdaniami:

oo on faktycznie mówił to zdanie, którego ktoś nie rozumiał!
legitymacja cudna :D
to dopiero są wampiry, nie jakieś edwardy!
czemu Dalek miał brytyjską flagę?
mam nadzieję, że te sterowce to nie jest równoległy (czy jak mu tam było.. ) świat z Rołz.

może powtórzyłam coś z poprzednich notek, ale mam teraz napad sklerozy.

Surczak pisze...

Dalek miał brytyjską flagę, bo zapewne został wynajęty przez Winstona Churchilla. Albo innego ważnego Brytyjczyka z czasów drugiej wojny światowej. Stąd też i sterowce. A w zasadzie nie sterowce, tylko balony - takie same, jak były w The Empty Child.

reiha pisze...

o.

Rose Tyler pisze...

Ale one, te Panie mają zęby jak jakieś gady (kobra i jakieś inne węże, bynajmniej nie gumowe), a nie jak wampirki.