The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

niedziela, 4 kwietnia 2010

Piąta seria rozpoczęta!

Czekaliśmy długo i wreszcie nasze oczekiwanie zostało nagrodzone. Wczoraj telewizja BBC pokazała pierwszy odcinek piątej serii z Mattem w roli Jedenastego Doctora. Niestety nie należę do szczęśliwców, którzy już zdążyli odcinek obejrzeć (tepsa doprowadza mnie do szału...), dlatego poszperałam trochę na YouTube i znalazłam wideo z końcówki The Eleventh Hour, które pokazuje nam, co nas czeka w najbliższych odcinkach:
Tym, którym podobnie jak mnie, nie udało się jeszcze dorwać do odcinka, mogę jedynie obiecać, że wkrótce można go będzie zobaczyć na chomiku.
EDIT: Pierwszy odcinek już zachomikowany. Wielkie dzięki dla chomika ikaikaika!

1 komentarz:

reiha pisze...

po tym, jak znalazłam link na megavideo (nie wiem ile stron guglowskich przeleciałam!), okazało się, że wystarczyło zajrzeć na chomika ;D