The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

sobota, 6 listopada 2010

Whomanistyczny tumblr

Tak, Whomanistyka się rozrasta. Znowu.

Często znajduję na tumblrze różne świetne zdjęcia i obrazki. Bywa, że jest ich BARDZO dużo i nie chcę zaspamowywać bloga. To chyba zrozumiałe, nie każdego interesuje milion zdjęć Karen albo Matta. Poza tym - tutaj strasznie długo wgrywają się gify. Słowem - bez sensu.


Pozwolę sobie przypomnieć, że z bloga wypączkowały już forum i chomik.

A przy okazji.
Jeszcze jedno - w kolumnie po prawej jest nowa rubryka - hity miesiąca. Są w niej linki do postów, które były najpopularniejsze (najczęściej odwiedzane) w ciągu ostatnich 30 dni. Możecie tam sprawdzić, czy nie przegapiliście czegoś ważnego ostatnio.

6 komentarzy:

shakespeare pisze...

Zdaje się, że ktoś na forum studiował informatykę - może pora na napisanie pełnowymiarowej strony? Taka konkurencja do drwho.pl xDD

Surczak pisze...

To trzeba jakieś miejsce na serwerach kupować, znać się na htmlach czy innych językach... Ja się nie nadaję.
A konkurencję robimy swoją drogą. ;P

monilip pisze...

ja studiuję:P

Kupować servera nie trzeba, o ile nie ma się nic przeciwko małym reklamom (a są programy, które je blokują:P), adres może też być fajny, np. nazwa_strony.za.pl. Gorzej z samą stronę, to jest dużo roboty ale i zabawy. Jednak ja się na to nie piszę, z góry mówię :P, raz mam na głowie studia, dwa stronę do zrobienia firmy od taty, trzy nie wyobrażam sobie robienie tego bez realnego kontaktu z osobą zamawiającą.

I wiece HTML nie jest taki straszny, naprawdę:P

Ale jak na razie Whomanistyka, w takiej formie jak jest, to chyba nie potrzebuje strony. Znaczy, póki nie ma opisów odcinków, postaci, galerii, downloadu - po co strona? Moim zdaniem jest świetnie jak jest :)

Surczak pisze...

Cieszę się, że to napisałaś, bo nie mam czasu na zakładanie teraz strony. XD

monilip pisze...

mi tylko chodziło o to, że jak ktoś chce to to nie jest trudne nauczenie się HTMLa :P Choć to wymaga czasu. Dużo czasu. Przydała by się TARDIS.

Ag pisze...

TARDIS to by mi się przydała do napisania pracy inżynierskiej XDXD