The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

wtorek, 19 kwietnia 2011

Elisabeth Sladen nie żyje

Nicola Bryant i DWM (a także wielu innych) potwierdzili tę smutną wiadomość. Elisabeth Sladen, która wcielała się w w Sarę Jane Smith, zmarła dziś w wieku 63 lat. Nie wiemy, co dokładnie się stało. To kolejna, w krótkim czasie - śmierć wspaniałego aktora związanego z Doctorem Who - 22 lutego odszedł Nicholas Courtney, odtwórca roli niezapomnianego Brygadiera.
EDIT: Raport BBC. Lizo Mzimba powiedział, że Elisabeth chorowała na raka.

9 komentarzy:

reiha pisze...

biedny samotny K9 :( idę go przytulić.

wannabewild pisze...

CO. o_____O

Ja proponuję zbiorowe przytulanie w ciszy, uścisk przyda się nie tylko K9, mi też D:

Eriu pisze...

Smutna wiadomość :(

Nigdy jakoś szczególnie nie przepadałam za postacią, która grała, ale smutno mi się robi jak pomyślę, że już nigdy nie zobaczymy Sarah Jane Smith.

redapple pisze...

Szkoda... Tak się zastanawiam, Mary McDonnell (Laura Roslin z BSG) jest do niej podobna... Mogłaby jakoś pociągnąć SJA do finału czy cuś.

Anonimowy pisze...

Oh jaka szkoda.. do SJA mam szczególny sentyment bo to ten serial wprowadził mnie w świat DW... bedzie mi brakować Elisabeth...

Unknown pisze...

Właśnie przeczytałam to naprawdę bardzo smutna wiadomość, bardzo ją lubiłam. :)

Misiael pisze...

http://www.dorktower.com/images/comics/DorkTower942.gif

Anonimowy pisze...

wlasnie skonczylem ogladać po rax (chyba 10) ostatni odcinek 7 sezonu doktora who(imie doktora)
jak dla mnie zjebali koncówke a w dodatku nowy doktor to powrót do przeszłości ;/ - poprostu kicha
żeby tego mylo mało dowiadujemy sie że river song niezyje(niby zmarła na trenzalor) jednak niewiadomo dokladnie gdzie i kiedy zmarła.
de'facto ostatnia towarzyszka doktora"niemożliwa dziewczyna" co prawda jest bardziej atrakcyjna dla oka aniżeli amy lecz jak dotad jej postac mnie nieprzekonała

fakt faktem pozostaje ze szkoda iz matt konczy swoja przygode z doktorem who
niemniej jednak (osobista uwaga) niepodoba mi się "nowy (dwunasty) doktor czyli ostatnie wcielenie władcy czasu

Eriu pisze...

Matt nie przestał być Doctorem. Nadal nim będzie w odcinku jubileuszowym i w 8. sezonie. Nie mam pojęcia skąd masz takie informacje, że to koniec. I ten "nowy" Doctor nie jest żadnym Dwunastym, a 8,5 Doctorem.