The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

niedziela, 28 sierpnia 2011

Doctor Who - nowy odcinek na chomiku

Jak w tytule. Doctorantka już wczoraj w nocy wrzuciła na whomanistycznego chomika Let's Kill Hitler oraz nowe odcinki Torchwood, o czym ja zapominam, pewnie dlatego, że jakoś nie jestem w stanie oglądać The Miracle Day. No ale już są! Darmowy transfer również. Chyba udało mi się przypadkiem go wyłączyć, ale teraz powinno wszystko działać.

Z innych nowin: blog zaliczył wczoraj 969 wejść! Nie ma to jak nowy odcinek. Dzięki!

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Są napisy

Ruda pisze...

Wiadomo już kiedy będą napisy?

Maja Sinica pisze...

Fuck yeah, nowy odcinek. Zaraz ściągnę go sobie z chomika. Kurcze, już zapomniałam, o czym był poprzedni. Tak to już jest, kiedy czeka się przez długi czas na upragnione "Let's Kill Hitler" i zapomina się o świecie :)
Pozdrawiam i dzięki za informację.

[gortoz-a-ran.blogspot.com]

Anonimowy pisze...

Odcinek znakomity podobał mi się River Song potrzebuje egzorcysty.Będą jakieś napisy albo gdzie można znaleźć.

Anonimowy pisze...

Nie podobał mi się ten odcinek, dziwaczny, a pomysł z Hitlerem beznadziejny. Czekam na następny bo wygląda ciekawie.