The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

poniedziałek, 31 października 2011

(Sz)Ach Matt! Na czerwonym dywanie

Wiecie, o czym zapomniałam? Matt miał w piątek urodziny! Tak, tego dnia, kiedy napisałam notkę. Oczywiście uświadomiła mi to Eriu, więc czym prędzej nadrabiam. Wszystkiego najlepszego, Matt! Mam nadzieję, że twoje dwudzieste dziewiąte urodziny były absolutnie szałowe. 29! Za rok trzeci krzyżyk! Jak myślicie, ludzie przestaną narzekać, że jest za młody do roli Doctora?

Powyższe zdjęcie jest całkiem świeże, a jeśli chcecie poczytać więcej o stylówie Matta, zapraszam na ten blog. I cieszę się, że nie tylko ja uważam, że Matt jest lepiej ubrany niż Daisy. ;] Chociaż akurat ten strój nie jest jakiś nadzwyczajny, wolę jego codzienne ciuchy, takie jak wyciągnięte tiszerty, szaliczki, kapelusze i kolorowe skarpety. Zresztą, kolorowe skarpety to on i tutaj może mieć, nigdy nic nie wiadomo.

Od dłuższego czasu lubię ubierać się jak Matt.

Brak komentarzy: