The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

środa, 3 lutego 2010

Konkurs

Kto to jest? Zastanawiam się, czy studenci whomanistyki odgadną, którego z aktorów grających w Doctorze Who przedstawia to zdjęcie.
Obawiam się, że zagadka nie będzie trudna, bo ostatnio doświadczenie pokazuje, że fani DW wiedzą wszystko i dziko trzeba się namęczyć, żeby ich czymś zaskoczyć.
Ale co tam. Zwycięzca konkursu otrzyma rysunek, dowolnego Doctora wykonany przeze mnie.

7 komentarzy:

Surczak pisze...

A ja już wiem. ;) Ale oczywiście nie biorę udziału w konkursie. A konkurs jest szałowy. Szacun dla Doctorantki. :)

Shina pisze...

Obstawiałabym, że to prehistoryczne zdjęcie młodziutkiego Bernarda Cribbinsa.

Eriu pisze...

Dobrze obstawiasz Shina. To jest zdjęcie młodego Bernarda Cribbinsa :D

Surczak pisze...

Brawo, Shina. Skontaktujemy się z Tobą w sprawie odbioru nagrody. A raczej Doctorantka się skontaktuje, bo ja nie mam pojęcia, jak to ma wyglądać.

kosmicznaryba pisze...

I znowu okazało się, że nie potrafię zadawac trudnych pytań. :(
Brawa dla Shiny!!!
Teraz proszę się zdeklarowac, którego Doctora mam narysowac. :D
O formie odbioru nagrody pogadamy na forum, czy na deviancie?

Ale przyznacie, że zdjęcie szałowe? Jak tylko na nie trafiłam, wiedziałam, że trzeba się nim podzielic. :D

Shina pisze...

Którego Doctora. Dobre pytanie. Chyba zdecyduję się na krzyśkowego, bo to był mój pierwszy Doctor. I pogadajmy na forum, bo na deviacie nie mam konta ;)

kosmicznaryba pisze...

Widocznie coś mi się pomyliło z tym deviantem...
Będę rysowała krzyśkowego Doctora!
Mam tylko nadzieję, że podołam temu zadaniu. ;)